Service Level Agreement bij Munsterhuis Zakelijk

Met een Service Level Agreement (SLA) bij Munsterhuis Zakelijk krijg je duidelijke afspraken over onze dienstverlening. Dit zorgt voor transparantie, betrouwbare service en de zekerheid dat jouw bedrijfsvoering soepel blijft verlopen.

Wat is een Service Level Agreement (SLA)?

Een Service Level Agreement is een overeenkomst tussen jouw bedrijf en Munsterhuis Zakelijk, waarin duidelijke afspraken zijn vastgelegd over de mobiliteit van jouw organisatie. Op basis van deze afspraken zorgen wij ervoor dat de zakelijke auto's. altijd mobiel zijn en blijven. In de SLA worden onder andere afspraken gemaakt over onderhoud, reparatie en banden. Bovendien is er ruimte voor service op maat, zodat persoonlijke wensen, zoals de inzet van vervangend vervoer, kunnen worden opgenomen. Wij bespreken graag de mogelijkheden die passen bij jouw bedrijf.

Wat kan worden opgenomen in een SLA?

  • Onderhoud en reparatie van het wagenpark.
  • Gereduceerde prijzen voor onderhoud, reparatie en banden in onze werkplaatsen.
  • Duidelijke afspraken en betaalbare tarieven voor vervangend vervoer.
  • Aantrekkelijke zakelijke tarieven voor autoverhuur.
  • Concrete afspraken met betrekking tot schadeherstel.
  • Onderhoud op maat en geheel afgestemd op je auto's.

Voordelen SLA bij Munsterhuis Zakelijk

Vast aanspreekpunt

Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.

Transparantie

Inzich in onze service en de processen bij een serviceaanvraag.

Evaluatie

Regelmatige evaluaties van de gemaakte serviceafspraken.

Flexibiliteit

De mogelijkheid om het contract tussentijds te beëindigen.

Neem de volgende stap naar optimale mobiliteit

Wil je meer weten over onze Service Level Agreements en hoe wij jouw mobiliteit kunnen optimaliseren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.