Vast aanspreekpunt
Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.
Met een Service Level Agreement (SLA) bij Munsterhuis Zakelijk krijg je duidelijke afspraken over onze dienstverlening. Dit zorgt voor transparantie, betrouwbare service en de zekerheid dat jouw bedrijfsvoering soepel blijft verlopen.
Een Service Level Agreement is een overeenkomst tussen jouw bedrijf en Munsterhuis Zakelijk, waarin duidelijke afspraken zijn vastgelegd over de mobiliteit van jouw organisatie. Op basis van deze afspraken zorgen wij ervoor dat de zakelijke auto's. altijd mobiel zijn en blijven. In de SLA worden onder andere afspraken gemaakt over onderhoud, reparatie en banden. Bovendien is er ruimte voor service op maat, zodat persoonlijke wensen, zoals de inzet van vervangend vervoer, kunnen worden opgenomen. Wij bespreken graag de mogelijkheden die passen bij jouw bedrijf.
Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.
Inzich in onze service en de processen bij een serviceaanvraag.
Regelmatige evaluaties van de gemaakte serviceafspraken.
De mogelijkheid om het contract tussentijds te beëindigen.
Wil je meer weten over onze Service Level Agreements en hoe wij jouw mobiliteit kunnen optimaliseren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.