Klantenservice

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid is zeer belangrijk voor Munsterhuis.

Onze importeurs verzorgen regelmatig een enquête onder onze klanten waarin de klanttevredenheid gemeten wordt na een bezoek aan een van onze bedrijven. Deze enquête ontvangt u per e-mail zodat u deze bij gelegenheid in kunt vullen.

Wilt u geen enquête invullen, maar wilt u toch iets delen met ons dan kunt u het onderstaande formulier invullen en verzenden.

Door dit formulier te gebruiken stemt u in met onze privacyverklaring

Uw ervaring met Munsterhuis

Wij vinden het belangrijk om uw mening te weten over Autobedrijven Munsterhuis en dan met betrekking tot klantvriendelijkheid en klantentevredenheid. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Heeft u een klacht of tips?

Meld dit dan bij onze Kwaliteitsmanagement. Dit kunt u doen door onderstaand formulier in te vullen.

Door dit formulier te gebruiken stemt u in met onze privacyverklaring

Contact met Munsterhuis

Heeft u vragen over onze producten en diensten, wilt u adresgegevens laten wijzigen of heeft u andere vragen, neem dan contact op met de betreffende afdeling.

Door dit formulier te gebruiken stemt u in met onze privacyverklaring

Wilt u contact met onze directie?

Het kan zijn dat u iets rechtstreeks wilt delen met of vragen heeft aan de directie.

Onze directie is nauw betrokken met onze klanten en ons bedrijf.

In al onze bedrijven zijn sales en aftersalesmanagers werkzaam die verantwoordelijk zijn voor de desbetreffende afdeling. Bij hen kunt u terecht mocht u vragen, klachten of tips hebben over ons bedrijf en producten.

Zijn er zaken die u rechtstreeks wilt delen met de directie dan is dit vanzelfsprekend ook mogelijk!

Wanneer u uw gegevens achter laat op het onderstaande formulier dan nemen wij contact met u op.

Ja, ik wil direct contact met de directie

Door dit formulier te gebruiken stemt u in met onze privacyverklaring

Aanvragen van een klantenkaart

Voor verschillende merken zijn er mobiliteitspassen aan te vragen die veel voordeel bieden (o.a. hulp bij pech of ongeval onderweg in Europa (incl. Nederland en eigen woonplaats), geen kosten voor APK, geen kosten voor een zomer-en winterinspectie, geen kosten voor een winterinspectie, gratis lampen vervangen etc).

Door dit formulier te gebruiken stemt u in met onze privacyverklaring

Voorwaarden Munsterhuis Garantie op occasions bij onze Renault vestigingen en Munsterhuis Occasions

Bij aanschaf van een (Top) Occasion bij een van onze Renault vestigingen kan er een Top Garantie of Munsterhuis Garantie gelden, afhankelijk van de leeftijd en kilometrage van de occasion Deze garantie wordt verzorgd door Cargarantie, en zorgt er voor dat u een occasion kunt aanschaffen met zekerheid.
Bij aanschaf van de occasion krijgt u exact de voorwaarden overhandigd, waarvoor u en Munsterhuis overeenkomen welke zaken er onder de Cargarantie vallen tijdens de overeengekomen garantietermijn. Zo is er altijd duidelijkheid!

BOVAG Leveringsvoorwaarden

BOVAG verhuurvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden Munsterhuis Sportscars

Leveringsvoorwaarden ASN Munsterhuis